fredag, april 9

Min brudklänning


Börjar grovt misstänka att det inte är jag som ska tillverka kronprinsessans bröllopsbukett vid det här laget. Men strunt samma det finns ju andra prinsessor att ta hand om. Eller?


Bilden jag hittade på min drömklänning hittade jag i Bröllopsguiden -05 eller -06 tror jag.

Satt och kollade in några bloggar när jag helt plötsligt fick syn på den klänning jag själv lät min underbara svägerska sy upp! White Living kommer denna underbara bild ifrån som jag varmt kan rekomendera ett bloggbesök till! Helt underbara bilder därifrån.

Det färdiga resultatet! Augusti -06. Tack Kina för det underbara jobbet du gjorde! Spetstyget är hittat på Erikshjälpen och sidentyget kommer ifrån "Sidencarlsson" i Stockholm. Brudbuketten är tillverkad av mig själv, som nyutbildad florist -o6.

1 kommentar:

  1. åh så fin du var! riktigt fin bukett - du är duktig! Det är faktiskt min svägerska som syr min klänning med. :) Dom är bra att ha dom där svägerskorna!

    SvaraRadera