söndag, april 11

Växthus planer


Växthuset som är svärmors gamla ska banne mig flytta in på vår tomt denna sommar! Längtat efter det några sommrar nu, men som aldrig sker ska ske snart! Frågan bara hur? Funderar på att plocka ur fönsterna först så klart, men ska försöka bevara stommen så gått det går. Många funderingar kring trädgårds- drömmar nu när våren äntligen är här! Vill ha lite fransk bohemisk känsla.

Vackra flora bilder får locka ett tag till. Fyndade två böcker på Erikshjälpen för 15,- st . Frossat i gamla tidningar i solen idag för att kolla in andras trädgårdar också. Vilken myshelg det blev.

3 kommentarer:

  1. Hej Bettan!

    Vad kul att du börjat blogga!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh vad ljuvligt med ett växthus! Man riktigt ser potentialen i det. :)

    Sv: Tack så mycket! Det börjar verkligen närma sig nu och jag längtar massor!

    Ha en fin dag! Kram från mig

    SvaraRadera
  3. Hallå Bettan! Nu har jag äntligen hittat din fina blogg! Vilka härliga bilder, oj vad fint ni har!! Jag tittar in snart igen.

    Kram Cia

    SvaraRadera