lördag, juni 5

Trädgårds fix







En elak magbakterie härjar på Max dagis! Och just precis nu tyckte Max att hans mamma hade tid med den så han passade på att ta emot den!!! Undrar vad det beror på.... att han lagom till studenten eller vid jultiden, oftast blir sjuk just då! Äääh nu passar jag på när mamma jobbar mycket för då kanske hon stannar hemma istället! Så måste det vara!! He he!
Han slocknade en stund i sin koja idag så att jag kunde fixa lite i trädgården en stund i allafall! Stackars liten. Hade gjort vad som helst för att ta bort det onda ur magen!!! Åtminstone härligt väder idag så nu ut och njut, man vet aldrig hur länge det varar!!!




Trött och väldigt sliten kille somnade en stund. Hoppas det går fort över denna elaka bakterie! /Kram Bettan.

3 kommentarer:

  1. tur att morfar är på Gotland. hälsa bus pojken.

    SvaraRadera
  2. SV. Ja fy så orättvist! Hade gjort vad som helst att få vara där vi med just nu!!! Kram Bettan.

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt det verkar vara att ha en trädgård att fixa och dona i! Det längtar jag tills jag har. :)

    Sv: Okej, du får inte slita ut dig bara! Hur många är ni som jobbar där? Vad roligt att du gillade buketten! Jag är helt kär i den också, buketten var verkligen helt i min smak och jag tyckte den lyfte hela min outfit. Ha en fin dag! Kram!

    SvaraRadera