måndag, juli 5

Clarion Hotell winn & Gästhus alà familjen Paulsen


Som ni ser.... nånstans här ramlade nog bullen bort i den gigantiska springan!! Fniss!!!

Min underbara bror som ordnat och donat för en helt oförglömlig afton! TACK!!!!! Inte en krona vi betalt! Här med helt fantastisk god mat på restaurang "Matildas" där lillebror bokat bord åt oss här i Gävle. Där kan man även hitta lillebror i köket nån gång ibland. Ett ställe vi varmt rekommenderar!!!!!


Tre rätters middag eller rättare sagt jag i allafall! Min käre man valde bort efterrätten mot nått äckligt som nån dyr wisky!!!! Men fick i allafall dessa små sockersöta kakor till kaffet! Vilket ställe.....här satt vi länge! Gick sedan vidare och tog nån sommardrink men avstod att trängas med ungdomarna på nattklubbarna.



Lillebror har tänkt på allt!!! Så detta väntade på rummet när vi skulle ta och natta oss!


Lördagen skulle som sagt bli väldigt varm! Så vi hade redan beslutat att åka vidare redan denna dag mot min andre bror och hans familj som precis blivit stugägare ute i Järbo. Först ett litet stopp på Uthuset i stan!!! Favorit affären!


Nu ska här badas!!!! För varmt i stan....Phuuuu!!!! Får bli en återresa i höst på hotellbesök istället!!! Ser vi väldigt mycket fram åt!!! Broders underbara gòungar Leon och Bianca redan redo för ett dopp.



Vår andra natts check in blev alltså i familjen Paulsens gästhus! Där det till och med väntade oss en jätte bädd!!! Fniss!


Ett helt underbart ställe! Ett alldeles eget litet paradis dem nu fått!!! Där jag också varmt kan rekommendera att checka in!!! Fniss!


Här bjöds på underbart gott grillat, sol, bad och ja.. bara må gott!!! Här min tokroliga svägerska Anette i sitt lilla stugkök. Kolla in tavlan i bakgrunden! Från Blåklinten blomsterhandel!!! Där hon i midsommras shoppade loss hos mig!!! Härligt!!!




Den här härliga utsikten och gigantiska altanen är bara så BÄST!!!!



ungarna under bordet. Här för att gömma sig för solen en stund! Gäller nu att inte säga bort sig för Max var vi vart med!!! Men men kommer snart alla tre igen redan här i sommar! TACK! ännu en gång för allt vi FICK!!!!! /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Ser att ni har haft det helt underbart. Det var ni värda. Har ju varigt fult upp med jobbet och ni är ju inte så bortskämnda med ensamtid. kram.

    SvaraRadera