torsdag, juli 8

Mitt drömkök




Inspiration drömkök. Snickarn har vart här med lite tips och råd. Kan bli hur spännande som helst det här!!! Springorna på luckorna ett problem men allt kan lösas enligt snickaren Lars! Fniss fniss!!! Man vill ju inte ha damm och råttor som tar sig in! Undrar när man orkar slå till med allt bara??? Mycket jobb innan också förstårs, som golv, tak m.m. Hoppas på lite ork här i höst!!! Men nu en massa härliga dagar i stugan först! Igår kväll drog Max iväg mig på älgbajs saffarie med kikarn i högsta hugg!! och grodyngel jakt vid ån. Japp en massa spännande äventyr det här!!!! Snart bara en vecka kvar på semestern, oj oj vad fort det gick!!!! /Kramar i massor Bettan.

2 kommentarer:

  1. Kul att se o höra om ditt Drömkök, villse mer när ni sätter igång.
    Jag spånar också på ett nytt "Billigt" Kök
    Kramar/Ellinors Hus

    SvaraRadera
  2. åh vilka annorlunda och fina köksluckor! :)

    hoppas du har en bra semester! Du har ju iallafall haft tur med semestervädret. :) Själv så får man svettas på jobbet! Jag hoppas jag hinner kika in på blåklinten någon dag men än så länge har jag inte hunnit. Vilken tid stänger ni? Jag jobbar nämligen till tidigast 17.30....

    Ha en skön lördakväll! Din blogg är så inspirerande och härlig att följa! Kram från mig

    SvaraRadera