torsdag, juli 1

Rätt ögonblick!




Impuls loppis igår med härliga fynd!!!! Hela 8 st stolar plus 2 pallar!!!! Rubbet för billig peng, rena lyckan! Måste ha vart nyckelpigan Max absolut skulle ha med sig ifrån loppisen i viken som gav lite tur denna dag! Resan begav sig mot Röste, där dessa vackra skapelser bara stod och väntade. Tyvärr var ett bord och soffa redan sålt, men fick då istället ett super pris på samtliga stolar!!! Strax efter mig kom dessutom en fransman som också ville köpa allihop! Snacka om rätt ögonblick! När vi sedan packat in det som gick i bilen erbjuder sig loppis killen köra hem resten till oss samma dag!!! Eftersom han ändå skulle hit i trakterna och hämta mer grejer! Det kallar jag service!!!!

Lite annat loppisköp denna dag. Ju rostigare dessto bättre, Fniss!!!

Måste fixas upp lite grann och målas vita japp det ska dem bli!!! Nån ska jag sälja till min käre vän Anki med för jag vet att hon jätte gärna vill ha såna med!!!


Blev helt till mig så jag glömde kolla vad jag egentligen letade efter! Ni kom väll ihåg det rostiga tvättstället. Japp det blir väll till att åka runt igen nått tag. Kanske jag skulle ta mig en tripp till mormor först och kolla! Japp det får det bli! /Kram Bettan.

1 kommentar: