måndag, augusti 16

God morgon!


Oj vilken rolig helg vi haft! FORMEX!!!!! Hittat massor med roligt både gamla och nya leverantörer! Får bli lite hemligt tillsvidare, så håll ut mina vänner! Varmt som attan att strottsa runt bara! Blev så varmt i skona så det kändes som man skulle ramla omkull inne i dem! Fniss!!! Och så har vi gjort det igen KÖRT MOT ENKELRIKTAT! I den stora staden. Chefen har dessutom konstaterat att jag är mycket grymmare på att göra buketter än att läsa karta!!! Hi hi! Tur man är bra på nått! Synd att det går så fort bara... tiden rusar iväg när det finns såååå mycket fint att se! Någon annan shopping har inte jag hunnit med men myst i gamla stan med chefen det var oslagbart!!! Hi hi! /Kram Bettan.

3 kommentarer:

  1. Va Kul du verkar haft det. Min dotter var också där o hon ringde o sa att "nån" gång ska jag få en Biljett o följa med dit.
    Kram/Ellinors Hus

    SvaraRadera
  2. Hej jag hoppas att jag får tillfälle att komma dit någon mer gång jag mad. Jag var ju dit i fjol och det var så himla kull och bara så mycket fina prylar att titta på. kram.

    SvaraRadera
  3. Oj oj, köra mot enkelriktat kan inte ha varit roligt!! :S tur att ingenting hände. :) Hoppas allt är bra med dig annars? Kram!

    SvaraRadera