fredag, september 10

Grått & Vitt Tack!


Målar hallgolvet för fulla muggar här hemma. Först lite gråbets och sedan heltäckande vit av "Osmo" färgserien här efter. Men först flytta vårt snygga hallskåp för ett tag!
Och så måste jag bara visa något som maken fick för sig förra helgen! Trodde nästan jag skulle smälla av på momangen!!!! Visst gillar jag färgen turkost men på RÄTT ställen!!!! ............


Vilken tur att ALLT går att målas över!!!! Fniss!!! Nu är jag lugn i själen igen! Hi hi! Kan inte alltid vara så lätt att bo med mig inte! Lite lila kan jag absolut gå med på här hemma men det där var bara för mycket!!!! Fniss!!!!
Ikväll blir det en sväng till en god vän i mitt "junta gäng" som ÄNTLIGEN fixat sitt körkort!!!! Här ska firas!!!! Trevlig helg mina vänner!
/Kram Bettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar