onsdag, september 29

Höstloppis



God morgon mina godingar! Här hemma rensar vi vidare och för att få plats med alla köksdetaljer i vårt förråd MÅSTE vi nu slå till med att ha den här loppisen jag spart till i flera år! Maken har ett eget litet krypin här på gården som vi kallar "Partystugan" fniss! Men där har jag nu tagit över för att köra den här LOPPISEN! Massor av prylar, lite möbler m.m. Tanken var att köra varje söndag i oktober men nu får det istället bli för alla er redan nu på SÖNDAG! Den 3 oktober :) Sedan tänker jag försöka köra en till helg i oktober för allmänheten och för alla er som vill såklart!!!! Vilken helg det blir kommer i ett senare inlägg :) Välkomna att fynda!!!!
För att hitta hit så kommer det här..... Skolbacken 5 som ligger vid gamla skolan i ovanåker (Edsbyn). Annars vägbeskrivning Bettan 076-3131795. Kl. 11.00-17.00.
/Kram Bettan.

3 kommentarer:

  1. åh så roligt med loppis! både att anordna men också att fynda. Synd att vi inte är i Edsbyn i helgen då. :) Hoppas det kommer mycket folk och att sakerna går åt! Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Hej Bettan vi ska till Byn på lördag med prylar till Markus och kolla på er gammla panna.Så vi ses kram.

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Blev tipsad av Mrs.Larsson om att du har loppis i helgen. Ska försöka titta in, jag jobbar men hinner nog en sväng, tror o hoppas jag. Säger LYCKA TILL i alla fall. Eva

    SvaraRadera