torsdag, september 2

Kärlek för gamla ting



Har nån slags förkärlek till gamla saker :) Som tex. när vi tittar runt på Ikea på olika vitrinskåp så kan jag ändå inte släppa iden om att göra ett av dem gamla dörrarna ifrån mormor!!! Klart som tusan att såååå fåååår det bli! Hi hi! En tanke jag haft ifrån början/hela tiden...måste gå!!! Vill ha ett rejält som sväljer mycket porslin eftersom vi i övrigt kommer välja öppna hyllplan. En annan sak jag tittat på länge är en ny servis till det nya köket. Men oftast är dem alldeles för dyra när man vill ha ett antal med. Visst är det då helt underbart att man kan handla begagnat! Hittade dessa tallrikar på Erikshjälpen 10 st mattallrikar 2 st olika uppsättningar assietter 10 st vardera (Kunde inte bestämma mig för vilka!) Nej tacka vet jag gamla ting! Fniss!
/Kram Bettan.

2 kommentarer:

  1. Määän, att man inte hittat din blogg förut..;)
    Superfint! Här kommer jag sukta ofta:)
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker om det Anna!!! Välkommen in igen:)) /Kram Bettan.

    SvaraRadera