söndag, november 7

Hantverk och jul-loppis


Tack mina vänner för era goa tankar, men nu till något roligare! :) Tänkte ta och berätta om vår jul-loppis som nu är bestämt den 20 November (Lördag) från kl. 13.00-18.00 slår vi till!!!! Där släkt, vänner och grannar kommer delta med julsaker, hantverk, möbler samt diverse loppisprylar! Allt kommer att ske här kring vår loppis-stuga med lite glögg mingel och massor av julkänslor :) Är du intresserad av att delta??? Hör i såfall av dig till mig på 076-3131795 (Bettan) Den enda kostnaden blir annons som vi delar på (i Voxnadalsnytt) Som ni vet har jag lite att stå i december! Så därför är jag väldigt ledsen för er som inte kommer att kunna besöka oss denna dag! :( Men vem vet kanske detta kommer att bli tradition! Fniss!!!! /Många kramar Bettan.

1 kommentar:

  1. Åh så trist att jag missar det!! Hoppas allt är bra med dig annars? :) Jag har fått en sån stark hemlängtan så jag och mannen gör en tripp till edsbyn i veckan. Det är fördelen med att studera på distans, tiderna blir flexibla. :)

    ha det så bra!

    SvaraRadera