söndag, december 12

3 advent



Tack alla ni!!!! :)Sjukt nöjd med köket hittills :))) I morgon kommer dem åter från Alftakök och forsätter med det som inte hanns med... ni vet det var inte så lätt att få in det heller! Fniss!!!! Passbitarna mellan skåpen som jag målat med sandfärg blev lite lurigt mycket sågande och knåpande för att få dit! he he! Sen får vi hoppas att kakel och tapeter kommer i veckan som dem lovat :) Och så måste vi beställa en ny fläkt som sagt! Lite jobb återstår men det värsta är gjort! Så nu hoppas jag det är sista gången jag diskar i badrummet ikväll! hi hi! Tjingeling!/Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Åh så fint ert kök verkar bli!! Jag längtar såå tills jag också har ett hus att inreda i, eller åtminstone en lägenhet där man FÅR sätta upp en hylla åtminstone. :)

    SvaraRadera