fredag, december 10

Mitt kök :))))





Köket som blev bara mitt mitt mitt!!!!! Hi hi! Men är nog just nu den mest hatade tjejen av dem alla på "Alfta kök" Av allt slit dem lagt ner på mina luckor :) Med fräsning och målning som visade sig vara något av det värsta dem gjort! Alltså ingen sälj hitt där inte! Hoppas på att få bespara dem på det i fortsättningen! He he!!!! Annars ett väldigt roligt och annorlunda jobb :))) Undrar just nu hur jag ska visa lite tacksamhet till dem alla bara! Har ni några bra ideèr???? /Kram Bettan.

4 kommentarer:

  1. vad fint och kul att det blir ett kök som inte alla andra har! kommer över och kikar på söndag kanske, kram anki

    SvaraRadera
  2. Meeeen så fint!! Underbart!!! Äntligen får du ditt efterlängtade kök!! Stor Kram från kusin Vitamin

    SvaraRadera
  3. Bara såååååååååå Snyggt vilken ide spruta du är
    väntar med spänning på fler Foton
    Kramar/Ellinor

    SvaraRadera
  4. Men va fiiint de blir Bettan!!kanske mig dom är sur på som tipsat den besvärliga kunden hahaha....

    Kram Lillevi

    SvaraRadera