fredag, december 3

Sagoinspirerat









En intensiv dag av jobb i Bollnäs i går från tidig morgon till sena kvällen!!! Som sagt ibland hittar man mig på "Gärdets blomsterhandel" emellanåt... Där vi igår förberedde för en festlig modevisning :) Vi stod för alla möjliga buketter från en trevlig gå bortblomma till brudbuketter m.m. Hur som helst blev jag skickad till mobackes amaryllis utställning på lunchen för att ANDAS lite!!! Räckte med två sekunder så blev hela jag lugn i själen! Fniss! Vilket Rum!!!! Har ni inte sett det sååååå måste ni åka dit!!!!
I mitt nästa liv har jag bestämt mig för att sitta på en stol och äta chokladpraliner genom hela December! Fniss! oj oj nu har i allafall golvet kommit så idag blir det till att hämta och imorgon lägga! :) Och till veckan kommer köket IN!!!! Tjohoo!!!! /Kram Bettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar