söndag, januari 16

Det gäller att inte stressa upp sig!

Det är bara att gilla läget... kylskåpet har landat i Edsbyn redan i början av veckan:) men nu ska det bara ta sig hela vägen hem till oss i ovanåker:) Nått jag lärt mig under denna köks resa är att bor man på landet då är det lugn och fin som gäller! Ha ha!!! Redan från början bestämde vi oss för att unna ortens butiker in i allt som behövdes i köksrenoveringen och det har vi verkligen stenhårt gått på:))) Tänk om alla tänkte sååå!!!! Gör du??? Har man valt och bo just här i kring då är det väll meningen att man unnar istället för att låta dem gå i graven...eller har jag fel? /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. det är mycket bra att ni gynnar dom i byn och trakterna där! :)

    Sv: Haha, ja jag kommer nog gå upp själv också om jag fortsätter såhär. Har så mycket bakinspiration sen jag startade bloggen så jag kan inte låta bli att baka, och bakar jag så äter jag ju med. Men jag kan nog tygla mig bättre än vad min man kan.. ;) Hoppas du får en fin kväll! Kram

    SvaraRadera