lördag, januari 8

I väntan på...


Kylskåpet som ännu inte dykt upp! Skulle vi kanske fixat med skafferiet istället...men, men då måste vi först bestämma det ena och sen det andra...som tex. tapet eller pärlspont och så vidare! Får se vad det slutar med:) Det enda jag verkligen vet är att det inte blir några djupa hyllor där inne! Vill få känslan av ett gå in skafferi:))) Walk in! Som sagt lägger det på hyllan ett tag till så vet jag att det blir bra istället för ett skynda på projekt! :) Som det övriga i köket kan jag verkligen rekommendera att bo in sig i huset innan man totalrenoverar rubbet...även om det kliar i fingrarna! Håll hellre ut annars ångrar man oftast nått! Jag lovar att, hade vi gjort köket för 3 år sedan då hade det inte sett ut som det gör idag!!!! Ååå gud tack för det!!! Hi hi!!! /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. åh walk in skafferi är en dröm för mig!! hoppas att jag kan få det i vårt framtida hus. :)

    SvaraRadera