onsdag, februari 23

Allt stannade av...


När maken insjuknade i magsjuka :( bläää!!!! Och inte bättre blev det när chefen också gick och fick DET!!!! Så nu känner man sig ganska omringad kan man säga!!!! Absolut det värsta jag vet är nog just det...magsjuka!:( Men den här gången ska jag banne mig klara mig! Snälla!!! Men det är klart...har det nog hellre själv än att sitt eget barn ska åka påt!!! Mår än så länge prima:) tack och lov!
Kanske några konsoller ska få komma upp idag i alla fall:) Som ni ser blir skafferiet inte så stort! men skulle vi nån gång vilja ha det större så kan man ta bort garderoberna/ Vedförvaringen som finns bakom ( i matrummet). Men behovet för det kan väll tyckas onödigt just i dagsläget för den lilla familj vi är:) Ha en härlig dag! /Kram Bettan.

2 kommentarer:

  1. Fy jag håller med dig de är nog de värsta jag vet hoppas du klarar dig, de är kul att följa dig i skafferi byggandet
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Tror skafferiet kommer bli jättesnyggt! Sv: Men åh era stackare! Fy så jobbigt med magsjuka! Men väldigt roligt med allt spännande som händer på jobbet. :) Det ser jag fram emot att få veta mer om! Jag vet nog inte exakt var Into låg senast, det känns som de flyttat runt ganska mycket de senaste åren, men jag ska hålla utkik nästa gång vi är i byn. :) Krya-på-dig-kram!

    SvaraRadera