söndag, februari 20

Några lager vitt


Sakta men säkert blir det nog ett skafferi till slut ska ni se:) I väntan på torktiden kan jag meddela att mängder av nyheter har kommit in på jobbet "Blåklinten blomsterhandel" Närmare bestämt hela 7 pallar har vi kånkat och bärt in i veckan!!!! En dag fick jag bära in 3 pallar själv så nu är nog veckans träningspass redan gjord i alla fall! Ha ha!!! Lite tokigt när vi snart ska flytta allt igen...Jorå flytta ska vi!!!!! Jobbet alltså:)))) Mer om det i ett senare inlägg!!! /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Jag tror jag får sluta kika in här för jag blir såå avis på skafferiet! :) (Men det kommer jag ju självklart inte göra för du inspirerar mig så otroligt mycket!) :) Förresten, kommer du att köra någon loppis i sommar? Isåfall kommer jag och handlar! Haha. Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera