lördag, mars 19

Bokstäver



Känner mig lite hopplös idag:( Maken var så snäll att sätta upp mina kaffebokstäver igår medan jag var på jobbet! Jätte snällt...MEN han råkade sätta upp dem efter sitt eget tycke och smak! ÄNDA upp ifrån taket och ner!!! Så nu har miss perfekt rättat till det!!! Fy vad hemsk jag känner mig!!!! Men har jag en ide i huvudet då kan jag INTE släppa den!:( Och jag vet att jag skulle ha retat mig fördärvat på det!!! Rätt envis kan man säga!!! Ha ha!!! Nu ska jag försöka vara snäll resten av helgen i alla fall!!! Hi hi!!!:) Nu börjar jakten på det perfekta fönstret till mitt vitrinskåp bara! Ha ha!!! Mys lördag på er:) /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. haha, ja det är inte alltid lätt... då får man tänka att det var tanken som räknades och visa uppskattning för den fina handlingen även om det blev lite fel. :) Hoppas du fått en härlig helg! Vi har haft bybor på besök och det är ju aldrig fel! :) Kram

    SvaraRadera