torsdag, mars 17

Frön


Två dagar med massor av roligheter:) Först en sväng på badhuset med väldens bäste vän Martina och hennes goa ungar Albin och Agnes, som för tillfället går i väntans tider på ett till syskon när som helst nu!:) Och idag har det blivit besök av några junta tjejer varav två av dem väntar smått i April/maj!:))) Själv får jag nog nöja mig med mitt lilla frö ett tag till jag! Ha ha!!! Han följde förresten med in på jobbet en dag... för att välja lite frön att sätta:) Blev solrosor, svartöga, dill och majs eftersom han älskar MAJS!!! Ha ha! Så nu har hans gulliga mamma förberett ett litet plantbord på hans rum och lovat att hjälpa till att få dem små fröna att gro:) /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt. :) Jag skulle också vilja plantera lite frön... kanske kan ha dem på balkongen? Vad tror experten om det? ;) Kram!

    SvaraRadera