söndag, maj 29

Förrätt


En av dem absolut roligaste kvällarna vi upplevt!!! Med både gamla och nya vänner :) Förrätten hamnade på våran lott denna gång. Det som bjöds här hemma var grekisk förrättsbakelse. Och som tur var...gick det hem hos oss alla! Har skrattat så mycket att jag har ont i magen av denna kväll!!! Tack alla ni för dem övriga otroligt goda rätterna och gott sällskap!!! Och på tal om resten av kvällen när vi alla möttes upp och berättade hos vem/vart vi hamnat innan! Vilken rolig idè måste jag bara säga!!!! :) Det mindre roliga blev att jag inatt blev inkallad till jobb i vild panik av en kollega i Bollnäs! Kan berätta att det inte riktigt var planerat precis!!!! Men ja floristjobbet är inte alltid en dans på rosor det heller...särskilt inte om det råkar vara morsdag!!! Hujeda mig vilken dag! Jag tog nog lite för mycket av det goda igår om man säger så! :) Jaha det var den söndagen det! /Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Väldigt fint dukat och ser gott ut! Roligt att det blev en så lyckad kväll! :).

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att ni var med på det! Vi var hemma i byn i helgen och då berättade familjen om denna "händelse". Så kul grej! :)

    SvaraRadera