torsdag, maj 19

Gamla köket


Trodde väll aldrig jag ville se eländet igen ;) men ... sparade en del för att göra bokhylla av till övervåningen! Behöver dock ett lager vitfärg och ett par lagerhjul! Japp så ska det bli när orken och lusten slår till :) Men just nu får det stå lite så där halvfärdigt och se ut som om nått är på gång! Tänkte berätta lite om vårt NYA kök också! Luckan går att få tag på i Alftakök :) Nämn bara "Bettans kök" och dem vet precis vilket! Mig glömmer dem inte i första taget! Ha ha!!! Inget visningskök finns men vill man se det live har ni ju mitt!!! Bara att höra av sig för en visning!!! :) /Kram Bettan.

2 kommentarer:

  1. haha, underbart! Jag försöker redan nu att börja "sälja in" ditt kök hos min man så att jag får ett likadant i framtiden. ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt Ester!!! Fint jobbat...forsätt så! Ha ha!! Ibland behöver dem (Makarna) lite tid att smälta in saker och ting bara! ;) Det är då den kvinnliga listen är bra att ha!!! En mycket bra förmåga vi har eller hur!?! Ha ha!!!

    Kram Bettan

    SvaraRadera