måndag, maj 2

Kanske...



Gick ju inget vidare det där...Vänner som strömmade in här under söndagen...oväntat!;) Men som tur är finns ju Gevalia! Ha ha!!!! Tror nog det var Kicken som ringde runt till alla vi kände och lockade hit dem när han insåg att en viss liten bäbis satte grillning i huvudet mitt!;) Tror inte ni!?!!! Hi hi!!!! Så nu tänkte jag försöka med en annan taktik istället... Är så sugen på att slipa och måla parkettgolvet i vardagsrummet till sommaren!:) Men jag vet att det är INTE han värst sugen på! Ha ha!!!! Vad tror ni han väljer!?!!!! Ha ha!!!! /Kram Bettan.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket fint v-rumsbord du har! Jag antar att det är gamalt, men hoppas inte det ;) Vill ha!

    Ha en härlig dag!
    Caroline

    SvaraRadera
  2. Hej jag tycker det är dags jag med för en liten till i ert hus. Så kämpa på! med lite list från din sida ordnar det nog sig till sist :)

    SvaraRadera