torsdag, maj 26

Tur och retur till Havanna




Det vankas "Matstafetten" Här i trakten. Något som bådade ångest och mardrömmar här hemma!!! I helgen drömde jag att vi fortfarande inte kommit på vad vi ska laga för rätt, och när vi väl gjort det och skulle till och handla då började det ramla in gäster!!!! Ooops vilken panik!!!! Efter den natten ringde jag genast till lillebror Jocke för att lugna mina nerver!!! :) Så nu mina vänner känner jag mig lugn och säker igen kan jag lova!!! Ha ha!!! Riktigt roooligt ska det bli!!! Och kanske är det just du och jag som bjuder på något gott!!! Det är ju det som är så spännande att man inte ännu vet vem som kommer och vart man ska sedan! Skoj!!! :) Hur som helst tog Max och jag en sväng till Havannas deli för att inhandla något till just denna kväll ;) Ett litet besök på Lindex blev det också. Där hittade vi denna snygga hatt på barnavdelningen :) Har ni nånsin sett en sååå snygg kille nån gång!?!!! Ses på lördag!!!! /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Hej vilken snygging! likt sin pappa :)Hoppas allt går bra i dag nu då, med mat stafetten. Hoppas ni får mycket god mat :) Trevlig helg kramz!

    SvaraRadera