söndag, juli 24

Roligt avslut










Kunde inte blivit bättre avslut på semestern, när jag och Anki "Lillbo villan"! åkte på vår lilla mot Dalarna-tur!!! :) Mysig dag av både fika och inrednings inspiration på "Gruvgatan 13" och "Norrgården" i Falun. Samt en liten snabbis till " Lavendel och Romantik" i Borlänge. Hade gärna hunnit på fler gobitar, men tiden räcker aldrig till sådana dagar som denna!!! Istället bestämde vi med våra män att tillsammans åka till urmysiga Torön i Järvsö och njuta av ett riktigt hälsinge band... närmare bestämt, Engmans kapell!!! Helt enkelt en super lyckad dag!!!! /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Åååå så trevligt ni ser ut att haft det! Jag skulle så gärna vilja följa med Anki och dig på en sådan tur nått tag. Torön vore också trevligt.Jag har inte varit dit på 20år tror jag, fast jag bor i Ljusdal.

    SvaraRadera