tisdag, augusti 2

Fönster




Dem gamla dörrarna till skafferiet har äntligen fått sig en omgång gammalt spegelglas :) Här under sommaren. Men tänk vad mycket man tänkt gjort men inte hunnit med, som vanligt!!! Om jag fick bestämma skulle sommaren pågå minst två månader till så att man hann med allt som man velat!!! Och inte som jag gjorde... taijma in alla veckor med den mest retande, jobbiga hostan jag nånsin vart med om!!!! fy så onödigt att bli så dålig under sommaren! Det som retar mig mest är som sagt allt jag velat och lite till!!!! :( Det enda jag dugit till är att ha plöjt en massa böcker, tidningar och rensat lite rabatter. Och jag som är såååå rastlös!!! Hi hi!!!!
Ska bli så skönt när flytten blir klar på jobbet och få en riktig nystart på det mesta här framöver! Så håll nu tummarna för att det blir riktigt bra!!!!!! /Kram Bettan.

1 kommentar:

  1. Hej! Vad fint det blev med de gamla rutorna på skafferiet och med lyset. Jag håller tummarna för er!

    SvaraRadera