söndag, augusti 7

Mina nya underbara diskhanddukar




En vecka på semestern tillbringade vi i Gävle hos broder och hans familj som vanligt i deras fina stuga med en massa mys av god mat, vila, badning, solning mellan molnen (Hi hi!) Slukning av böcker och tidningar! Sånt som kallas semester helt enkelt! Till skillnad från en dag då jag och svägerskan drog in till stan för lite shopping på bl.a "Uthuset" favobutiken för att utnyttja alla presentkort jag fått av dem vid olika tillfällen! :)))) Därav blev det lite gobitar som den nya fina Himlakudden i linne som numera ligger i kökssoffan :))) Samt den vackra sjalen i mitt förra inlägg, plus lite annat krimskrams :) Sedan lite lunch under värsta åskvädret innan nästa tur gick till valbo "Madam Nyberg" Där jag blev störtförälskad i en virkad kökshandduk av linne och bomullsgarn :) Med mig hem den kom... därefter åkte den på en liten tur till stockholm med pappa och styvmor för att föröka sig till 4 av hennes mamma och moster som är såna grymma snabba och duktiga virkare!!! Och här har vi nu en nöjd och mycket glad Bettan!!!
/Kram Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar