fredag, september 2

I mitt pysselrum


Har jag samlat på mig en del färgburkar...tydligen!!!! Märkte det när maken tog tag i att fixa upp i snickarverkstaden som ligger på källarplanen. Något som verkligen behövs dessutom! Ni skulle sett det när vi byggde om köket...Vilken röra!!!! Nu är det så tomt att man till och med kan tillverka nått där nere!!!! :) Och det ska vi faktiskt redan nu i helgen!!! Ni kommer väll ihåg Max önskemål om en speciell säng!?!!! Sängen som skulle se ut som en.... TÅGVAGN!!!! Önska oss ett stort lycka till!!!! ;)

En mycket förväntansfull kille!!!! :) Sköööön fredag på er alla!!!!
/Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Snyggt o praktiskt på samma gång med burkarna ;) vilket roligt projekt ni ska göra önskar er lycka till, ska bli skoj att se resultatet sen .
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Näe...nu går det inte mer...jag får absolut lägga in dig i min favvolista...kram kram
    Carina

    SvaraRadera