lördag, september 24

Lampor



Tänk vad mörkt det blir varje höst!!! Fattas lampor lite här och där tycker man... skulle lungt kunna tänka mig ett par hundra till ungefär! :) Tycker nog inte maken förstårs, som hela tiden tjatar om elen!!! Ha ha!!!! Får nog nöja mig med att tända lite ljus istället :) Kanske lite för några av det med...eller INTE!!!! Det kan jag lova att DET finns det gott av i detta hus!!!! ;))) Ser ni var det svarta bordet tog vägen förresten? Säger som Max brukar göra... Tänkte jag skulle ta och prova något nytt!!! Ha ha!! Mycket skön kommentar tycker jag :)))
Har börjat denna lördag med ett mycket skönt träningspass med min gode granne Ingrid :) Oj jag har verkligen glömt bort vad roligt det är!!!! Lite ompyssling av mig själv (Hör inte till vardagen precis) Sedan lite shopping med maken och Max av lite höstnödvändigheter :) Älskar verkligen hösten, Luften, färgerna och ja... allt!!!! :) /Kram Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar