måndag, oktober 10

Det är det här som kallas myshelg!!!!













Helt underbar helg av bara slapp!!! :))) Inget stress och butik spring här inte!!!! Härligt :)))) Efter lite bad blev det ett besök till "Bakfickan" :)))) Kan meddela att maten var gudomligt god!!!! Själv åt jag en alà Leila pizza variant som innehöll både fikon, mozzarella, honung, rucculasallad och pinjenötter ;) Mums!!!!! Helt ljuvligt gott! :) Inte så stort där men en utbyggnad kommer att ske om ett tag och då har Bettan ett litet önskemål om utseendet... såklart!!! Ha ha!!! Skulle lätt kunna tänka mig som den här pizzerian i London...( Bild nedan) Wow säger jag bara!!! Ungefär som i Edsbyns pizzerior eller hur!?!! Ha ha ha!!!!! lillebror satsa på något i stil med mina önskemål istället!!!! Här är bilden så du inte glömmer bort den!!! He he!!! ;) Återkommer för många fler besök snart... ABSOLUT!!!! :)



/Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Så härligt och skönt att bara få ta det lugnt! Kul med bad :) och gott och skönt att äta ute. Ser ju riktigt trevligt ut det där. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Men himmel va fint,o såååå gott de såg ut=))
    Och de förstår jag..Jocke är jätteduktig=))
    Men vart ligger det? Måste testa det..hälsa Jocke det;))
    Kramkram

    SvaraRadera