onsdag, oktober 12

Jakt och skördetid








Max och jag tog oss en liten tur till Bollnäs trädgårdcenter under vår lediga dag :) Något som min lille herre älskar!!!! Speciellt dem söta sköldpaddorna ser han alltid framåt att få se :) Något han mindre ser framåt är när hans mamma vill kolla in allt annat rooooligt!!! Då vill han hellre gå och fika minsann!!!! Ha ha!!! Med oss hem kom i allafall ett fågelfröhus som pappan i huset bad oss köpa. Det svåra var bara att välja vilket som fick följa med hem! :) Efter många vänder av husval bestämde han sig för ETT tillslut!!! Pust och stön! :)))

Ni är några som undrat vart lillebrors restaurang "Bakfickan" ligger :) Och här ska jag försöka beskriva var: Om man hittar till halmbocken vid jultid då hittar man lätt hit med!!! ha ha!! Nu är inte jag den bästa att fråga som har typ noll lokalsinne!!! Men dit hittar nog till och med jag... Tror jag!!! Ha ha! Bäst att alla får adressen utifall!!! Hamiltongatan 38 Gävle. Telnr: 026-614045
Vet att det ligger på söder bredvid en el-butik!!! Bra gjort BETTAN!!! ;) Se nu till att besöka så fort ni är i Gävle nästa gång!!! Ni kommer inte bli besvikna :)))) /Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Hej! Vika goda mackor och vika fina arrangemang, så härliga färger. Vänta spänt på att få se det färdiga resultatet på Panses gården :)kramiz!

    SvaraRadera