torsdag, november 10

Kärat ner mig i björkar!!!





Och vad mycket skoj man kan hitta på av dessa vackra skapelser :) Och en till sak... virka är jätte skoj!!!! Håller nu på med en egen variant av kudde till soffan. Närmare jul blir det nog något mer virkat med björkknappar i till granen/tallen ( bara det är något snyggare än förra årets!!! ) Så blir jag nöjd! He he!!! :) Kommer ni ihåg Kickens försök att hitta en jultall i 20 graders kyla och meterhögar av snö!! ha ha!!! Då kan allt hända! :)
En annan sak jag är jätte kär i just nu är dessa pallar! Är egentligen svärfars målarpallar i stugan!!!! :) Kanske får bli ett litet lån eller så får jag nog ta och fixa ihop ett par nya!!! Nu när vi har en fungerande snickarverkstad och allt! Hur svårt kan det vara!?!!! Ha ha! :)
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Hej gumman! vad du pysslar och står i, duktiga du! och snickarbänken, den vet vi ju att man kan göra mycket i;-) tack för senast! alltid lika trevlig att hälsa på er tre! kram!/A

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag också sugen på att virka med trasor, läckert! :)

    En liten fråga bara, av ren nyfikenhet, kan du se någon skillnad på din statistik före och efter Bloggvy?

    SvaraRadera
  3. Hej Bettan! Åh va fint du har det! Så kul att se! Och läsa och bli inspirerad av! :)/En "annan Bettan"!/Elisabeth

    SvaraRadera