onsdag, november 2

Som på Julafton










Under Max och min lediga dag... blev det först lite fönsterputs på "Blåklinten blomsterhandel" :) Gäller att passa på nu när det är så pass varmt ute!!! Sedan en tur till "Panesgården" för att ta oss en fika :))))) Där vi blev kvar en bra nog stund!!! För ner i lådorna vi dök... och att prismärka är jätteeee kul !!!!! ;) Julen börjar komma fram och likaså känslorna!!! Själv köpte jag med mig ett Massage ljus som luktar ljuvligt :) samt att det fiffiga är att man kan smörja in sig med det också!!! Finns i en mängd av dofter :) Tips Från mig! /Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Men tjena Bettan, nedrans vad fint ni har det hemma! Å jag som inte ens visste att du bloggade...

    Jag är ute och raggar bloggar i Ovanåker och Maria Nilsson tipsade om din :)

    Nu finns det en sajt som heter Bloggvy där man kan registrera sig och göra det lättare för läsare att hitta bloggar efter tex kategori eller kommun. Jag vill ju att Ovanåker ska vara först och störst :) Och i det stora hela hoppas jag ju att alla bloggare ska få många fler läsare!

    Registrera dig du också! Medlemskapet är gratis :)

    www.bloggvy.se

    Mvh
    Sofia / Knaada.se / Bloggvy.se

    SvaraRadera