onsdag, januari 11

Blogghörnan





Rensa ut och förnya! Nytt år betyder nya möjligheter och många "Bettan" påhitt!!! He he! Det ska vara rostigt och en väldans massa gammalt då trivs hon! Så det är lika bra att köra på med samma gubbe också! Ha ha ha! ;) Även om det känns som man vill sätta ut dem på blocket ibland... Bara man inte gör DET! ( som min vän Anki brukar säga) Hi hi! Bara normalt som sagt! :) För helt normal är jag... nästan! Förutom alla gamla grejer då förstårs! Just nu jobbar jag på en grej som maken lagt ägor på i källaren... MEN om jag får lägga beslag på den är en annan femma! Hmm! En möbel som jag sååå gärna skulle vilja göra om lite!!! ;) Får se om min övertalning funkar nån gång! He he!
Hittade några rostiga kedjor för ett tag sedan i garaget. Som jag tänkt nån gång hitta på någe kul med! Lampor har man liksom lite skumt dåligt med så här efter jul! Så då kom det till slut upp en ide av dem till slut än då. Hamstra på grejer det kan jag minsann!!!!
Ha det gott!
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. alltså, åååh... återigen blir jag så avis! Tycker det där var galet snyggt. Är det något slags nät ni har bakom skrivbordet? Jag kommer nog försöka återskapa lite av detta i vårt hem. :)

    SvaraRadera
  2. Men hjälp vad fint! Botaniserar som sagt i arkivet... Har redan grävt fram en bit armeringsmatta under snön och bett mamma inventera vad det finns för gamla skrivbord i gömmorna. Hoppas kunna få till en liknande hörna... Tack för inspirationen /Jessika

    SvaraRadera