tisdag, januari 31

White Rustic



Älskar H&M nya serie White rustic! Vill ha allt i princip!!! ;) Innerkuddar inköpt på Ikea under min helsköna helg! Bortskämd av både familj, syskon och MAKEN! :))) Som tog med mig till Ikea och betalade hela kalaset!!!! Alla tjejers dröm!!! Eller hur!?! ha ha!!! ;) Blev inga möbler dock för det finns ju bara en möbel som jag vill ha och det vet ni nog vid det här laget vart det finns!! ;) Nej istället blev det lite köksredskap och lite annat som behövs i hushållet bland annat :)
Just nu ägnas mina lediga dagar till att fixa och greja inför nästa vecka! Ett par urgulliga tjejer kommer hit för att göra ett reportage! Ja oj vilken ångest!!! och jag som inte målat dem där listorna och inte... ja ni vet hur det är! Allt det där man skjuter på!!! Bara så ni vet så får ni INTE fota på allt det där tjejer!!! ha ha!!! ;) Maken tycker det ska bli pinsamt och Max blir glad om hans säng blir med! Ha ha!!! Det blir nog super skoj det här ska ni se! :)))
/Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Hej! ska bli så super skoj att få se och läsa reportaget senare. Men jag förstår att det måste vara både spännande och lite ångest fullt. Lycka till och hoppas allt är bra med er kramiz!

    SvaraRadera
  2. Åhh va spännande! Men det kommer gå superbra fattar du väl gumman, du är juh bara bäst på det du gör!! =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Det värmer :)))

    Kram Bettan

    SvaraRadera