torsdag, februari 2

En bild kan säga så mycket!!!





Och att visa maken vad jag menar är så är det där med en bild mycket lättare att förmedla en inspiration även till honom :))) Vad tror ni nu kan det väll inte gå fel!?!! Vem tror ni vinner!?!! Med kvinnlig list kan aldrig nått gå fel... eller hur!?! Ha ha! ;) Blev såååå glad när jag fann såna fantastiska bilder i går när jag egentligen letade efter något helt annat ( Ni får snart veta till vad )
hur som helst så dök jag på denna underbara inspirationskälla "Brown dress with white dots" Kolla in här! Men akta er den är beroende framkallande!!! ;) Dagens tips från mig!
Kram Bettan

6 kommentarer:

  1. Beroendeframkallande var nog rätt ord kanske :) Jag är fast! Tack för tipset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! ;) Man kan sitta i timmtal eller hur!!! :)))

      Bettan

      Radera
  2. Haha, tror alla karlar funkar så ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis min mening!!! Ha ha! ;) Det bara är så liksom! :)

      Bettan

      Radera
  3. Underbara bilder! Det gav verkligen en härli känsla!
    Vilken otroligt fin blogg du har! Glad att jag hittade hit!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också bilderna! Likaså känslan och det var precis den jag ville åt! ;) Och vad roligt att höra att du gillar bloggen, Det gör mig otroligt glad!!! :)))

      Ha en fin helg du med!

      Bettan

      Radera