torsdag, februari 16

Gult och blått




Kommer ni ihåg mitt blivande sommarprojekt till Max förra året som uteblev totalt!?!! Närmare bestämt Badhytten eller badhuset... ja kalla det vad ni vill! ;) I år har jag tänkt att det banne mig ska bli av! Med lite ihopsamlat material ska det nog bli riktigt bra!!! :) Och riktigt roligt om inte annat! Men än är det vinter och då finns det annat man kan förbereda tills dess. Som tex. Sverige jeansflaggor som lätt kommer få pryda det lilla huset!!! Ser ni den gula runda kudden på bilden? Den knepade jag ihop för något år sedan av en gammal blus från H&M!!! Samma blus har även fått medverka lite i flaggvimpeln jag gjorde till hans rum i början på året. Nu är tyget slut och då finns som tur är stoff och stil med sina läckra nyheter!!! :) Hittade ett som jag hoppas passar i cyrrygult! Håll tummarna!!! ;)
Nu ska jag slå mig ner med bästa posten... Lantliv! :)

Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Så vårfräscht! Snyggt stylat:)

    Vi har en del L:A Bruket bl a linnevatten, hör av dig till Eva så kan du kolla in.
    0703954927

    Ha en trevlig helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera