måndag, mars 12

Ledig måndag






Och det är vår...men väldigt blåsigt kan jag lova!!! Gäller att man håller i det man har på sig! Ha ha! ;) Mina killar här hemma har fått sig en varsin gubbkeps :) Max fick sin av kusinerna i Gävle för ett bra tag sen :) Ett par snygga solglasögon från "Lindex" att matcha till blev pricken över i:et. Sen kunde jag inte låta bli att köpa en liknande keps till maken från "Kappahl" för att senare samma dag åka hem för att styla om honom :) Ha ha!!! Blev så bra att han glömde ta av sig den innan han åkte ner till byn för att handla! ;) Hemkommen efter en stund och skällde lite på mig för att han glömt den på!!! ;) Några snygga tjejer var det också som såg!!! Ha ha! Jag tror jag skrattade ihjäl mig... nästan! :))))) Och jag som tycker det är såååå snyggt! ;)

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Lillkolingen våran! :)Tack för senast!

    SvaraRadera
  2. Hej
    så härligt det ser ut och vilket cooling:)
    ha en go kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera