söndag, april 8

En väckande trädgårdsdröm!











Att besöka detta ställe "Mobackes trädgårdscenter" i Bollnäs är något av det bästa vi vet!!! Så himla njutbart en ledig dag och bara få njuta en smula av lite sommardrömmar! Inte dumt alls :))) Denna gång blev jag såååå grymt sugen på att göra mig ett utomhuskök!! Undrar om vi spart vår gamla diskbänk!!! hmm?! Det är frågan! Måste kolla med maken!!! :)  Vad har ni själv för trädgårdsdrömmar år 2012 ?
Under helgen har vi typ ätit och så har vi ätit igen... och igen! Ha ha! :) Skit nästa år får det endast bli morötter tror jag eller rent av dem nästkommande åren minst!!! ;)
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Ååh,nu ska jag se till att komma till Mobackes trädgård!!!
    Har sagt så många gånger att jag vill dit men tyvärr ej gjort slag i saken!
    Men med dina bilder vet jag nu att det blir av,verkar såå mysigt!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  2. Så mycket planer att jag blir alldeles svettig av din entusiasm och inspirerande bilder! Det är april och jag är redan rädd att sommaren ska gå för fort :)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Ja svårt att inte finna inspiration på detta eller hur!!! :) Som vanligt har jag nu alldeles för många ideer för sommaren Så nu gäller det att inte bli sjuk och orkeslös i år igen!!! ;) Har man som sagt vägarna förbi detta ställe!!! Måste ett besök göras!!! :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera