söndag, april 1

Inför påsken




Har blivit lite städning under dagen. Bland annat nybäddat i sängar och dylikt eftersom lillebror Anders med fru och barn kommer för att våldgästa oss i påsk! :) I år har jag till och med lyxat till med att inhandla äggkoppar från åhlens så att vi kan ägga upp oss rejält! Ha ha!!! God mat hör också liksom till... frågan är bara vad ska man hitta på för något... för vi kan ju inte äta ägg hela tiden eller hur!?!! ;) Får ta fram lite mat- tidningar för lite inspiration kanske ;)
Ser ni den super coola mössan jag råkade springa på igår!?!! Helt ensam om just denna skapelse är jag just nu ägare till! Sömmerskan samlar på sig helt ljuvliga retro tyger och skapar både det ena och andra ( vackra ting) Krimskramsan kallar hon sig och henne kan man hitta HÄR! Ser ut som att det inte blir någe vidare fint påskväder i år, men vad gör det...passar mig perfekt!!! Positiv som man alltid är :)))

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Tack gogumman! Fint som snus med lite gratis reklam här på fina bloggen.. =)
    Mmm har bärt en massa idag så nu är jag lagom mör i kroppen..huga..och sen skall allt in igen också..himmel vad har jag gett mig in på..haha.. =D

    Ha en toppenfin påsk gumman! <3
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Oj så färg glatt! :)Väldigt söta äggkoppar och retro mössa påminner mig om min gamla husvagn :) Vi ses i påsk kramiz!

    SvaraRadera
  3. Diggar äggkopparna jag också, brukade ha tussilago i mina förra året :)

    SvaraRadera
  4. Ja en liten färgchock kan man väll få att bjuda på! :) Men mer än så blir det nog inte!!! Eller man ska aldrig säga aldrig! Heter det ju ;)
    Kram till er alla fina! :)))

    Bettan

    SvaraRadera