torsdag, april 19

Lättstädat skafferi





När vi byggde om här hemma i köket så var en av mina högsta drömmar ett stort skafferi med smala hyllor som gjorde att man såg allt som fanns där inne! Och att det gick att lösa är något av det bästa här hemma tycker jag! Till och med lusten till att städa där inne blir oftare nu än förr! :) Mycket positivt som sagt!!! ;
Nu ska jag sätta mig ner och skissa en planlösning på vårt hus till "Allt i hemmet" för just nu sitter Lena/ Levas stil och vintage och jobbar med texten till alla dem underbara bilderna som så småningom ska publiceras... skulle gissa på sådär nån gång nästa vår kanske!?!!! Spännande! :)))

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ fina bilder:)Jag gillar din blogg och vill följa men hittar varken twitter eller facebook??

    Vill du ha lantlig inspiration samt delta i min lilla tävling kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanonhelg.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Vad roligt :) Nu är jag med och tävlar hos dig!!! ;)

      Kram Bettan

      Radera
  2. Såå jäkla snyggt alltså!! =) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite Sanna eller hur!?!! :)))

      Kram Bettan

      Radera