måndag, april 2

Peace




Efter gårdagens färgchock tänkte jag lugna ner mig med att visa senaste pysslet i form av ett peacemärke gjort av ståltråd och tygremsor! :) Inspiration från nånstans i bloggvärlden :)))) Tack för den säger jag bara!!! ;)
Måste bara visa den mest fantastiska vintage-bikinin jag nånsin ägt!!! Har en gång vart svärmors och nu min i ett antal år!!!! Det kallar jag kvalite! :)))) Klänningen som hänger bredvid har svärmor köpt som gåva till mig från deras Thailandsemester! Har man en gulligare svärmor eller har man!!! :))) Stråväskan har en gång i tiden makens farmor ägt. Japp det var lite nytt och gammalt det :)
Blev lite sugen på att skoja med er igår ( 1 april ) men hejdade mig!!! Tänkte skoja om att jag målade om mormors stolar i matrummet till Orange!!! Ha ha!!! Men se ni det tänker jag INTE göra! Ha ha!!! ;) Hade ni trott mig mån tro!?!!! :)


Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Jättefint peacemärke du gjort!
    Ha en bra dag.
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla! :)))

    Kram Bettan

    SvaraRadera