tisdag, april 24

Till den pyssliga familjen






Passar det perfekt med ett hörn fullt av pyssel!! Det gillar vi! :))) Max producerar teckningar för fullt och jag har själv under några veckor lager på lager målat dessa fönster som nu till slutligen fått sig en blå/grön färg som jag älskar!!! :) Egentligen är dem till för vårt bygge av badhytten i sommar men jag gillar dem så mycket, så varför inte låta dem stå där tills dess! ;) Bilderna som sitter på fönsterna har jag för övrigt hittat hos Panduro hobby ur deras Tilda serie och som föreställer olika mönsterark! Tipseletips! om man nu inte råkar ha ett gäng gamla som ligger och skräpar! ;)

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Jo några fönster har man väl men dom ska man nog stoppa i trädgården :)

    Vad fint du har gjort det!

    SvaraRadera
  2. Å va du är gullig som tänkte på Rebecka och mig! Vi kommer inte nu till helgen för då jobbar jag, men helgen där på. Jag glömde ju garn kulorna sist med! :) Vilket minne man har :) kramiz!

    SvaraRadera