onsdag, maj 23

Det här med färger...



Är inte alltid så lätt!!! Ska man ha vitt och blått eller ska man ha gult och blått eller rent av bli lite wild and crazy och slå på med gult och rosa!! Hjääälp mig snälla! :) Måste bestämma mig snart! Parasollet och jag har lite svårt att komma överens även om jag tycker det är lite småfräckt, så kan jag tycka det blir lite för mycket! Samtidigt som jag tycker om det bara därför det kommer ifrån makens farmor och farfar :) Tycker ju att det är så skoj att få använda sånt som finns oss nära och som redan finns i våra ägor! Likaså den blå soffan som jag redan förra året fick av mormor vid den där städningen i ladan! Den bara måste få vara med nån stans :) Men om inte annat så fick jag i allafall en mysig stund och lite fundering i solnedgången! ;)

God natt!

Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Jag gillar det kolt! De är väl senapsgult, som dina ny ni köpta byxor från Ålens? Så nu måste du ju vara inne som även har den färgen i inredningen! :)keamiz!

    SvaraRadera