söndag, maj 6

Jeansflaggsvimpel




Tänk så mycket man kan tillverka av ett par jeans! :) Själv har jag turen att ha en svägerska som så snällt spart ihop ett gäng från deras loppis i Ljusdal! Det tackar man för!!! :))) Igår när det värsta tråkiga vädret infann sig här i kring så tog jag tag i saken och tillverkade en till av mina jeansflaggsvimplar! Tänkt att den ska få bo utomhus nån stans vid äppelträden längre fram mot våren, som aldrig kommer!!! Solen kikar bara lite smått fram ännu. Men den som väntar på något gott... Så nu tar jag istället med mig svägerskan på loppis för att förhoppningsvis hitta lite fynd ;)

Ha en fin dag!
Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Tack för att du var min bärare! :) Jag är så nöjd med mina fynd! Blir min tur att vara din bärare nästa gång :)kram!

    SvaraRadera