söndag, maj 20

Nostalgi



Skulle köpa mig något nytt för att ha på mig nästa helg när "Matstafetten" infinner sig här i trakten :)  Jodå vi blir med i år igen på detta roliga evenemang! Spännande att få se vilka roliga människor vi ska få bjuda en rätt på och vilka vi ska få besöka! :)) Hur roligt som helst! Hur som helst kom jag hem endast med ett litet smycke som jag blev kär i . Frågan är vad ska jag ha till det för jag kan ju inte bara bära ett smycke!!! Ha ha!!! :) Skulle kunna tänka mig något nostalgiskt... hmm!?!!

Och så har vi ju en VINNARE! I lamptävlingen... tamp tamp tamparetam!!! Max drog lotten och den hamnade på.... KINA !!! Super super grattis till dig! :))) Vill gärna ha din mailadress så att jag kan skicka dig presentkortet!!!! ;) Ett litet tröstpris till er alla andra kommer snart på bloggen!!! ;)

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Tack snälla Max för att du drog vinsten till mig! Nu måste jag in och kolla mer noga på vilka lampor man kanske kan tänka sig att äga! :)Så tack så mycket än en gång! och stor kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Kina:)
    Så spännande med lite tävlingar!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera