tisdag, maj 8

Till alla Lamp-älskare...TÄVLING!!!





Som ni vet är jag en stor älskare till lampor!!! Nya, gamla, korta, långa, runda, fyrkantiga, trekantiga eller såna som är egentillverkade av mig själv, eller helt enkelt ALLT som går att göra en lampa av, det gillar jag! ;) Något som Mikael på belysningsdesign uppmärksammat var just detta :) Därför har jag nu fått den stora glädjen att lotta ut ett presentkort för 300 kronor att köpa lampor för i deras webbshop "Belysningsdesign" Det enda ni behöver göra är att skriva en liten kommentar till detta inlägg och gärna dela tävlingen på facebook !!! ;) Eller varför inte länka vidare om man har en blogg! :))) Tävlingen avslutas söndagen den 20 maj!!! :)
På bilderna här ovan kan ni få se några av mina favoriter från webbshopen "Belysningsdesign"
Snygga eller hur!?!!!

Lycka till! ;)
Kram Bettan

13 kommentarer:

  1. Ååh vad kul med en tävling!!!
    Självklart vill jag vara med & tävla och har även delat din blogg på min faceb :=)
    Ha det gott, Camilla...

    SvaraRadera
  2. Hejsan Svejsan vill Gärna va med.
    Delat på facebook..Bloggen min..
    Hoppas på Tur.
    Kramar/Ellinor

    SvaraRadera
  3. Kul med tävling! Vem älskar inte lampor! kram Anki

    SvaraRadera
  4. o vad glad jag blir en tävling ....jag är med /Maya

    SvaraRadera
  5. Såååå klart jag är med,har redan dej på fejan.....

    siwhw@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Kul med tävling! Jag var in och kollade upp webb shoppen. Väldigt fina lampor!! Så klart att man vill vara med! :) Ja dela tävlingen på bloggen min! :)Kram och tack för senast!

    SvaraRadera
  7. Skoj med tävling!!! Klart jag är med...:)

    SvaraRadera
  8. En sån skulle jag vilja ha !
    lotta o

    SvaraRadera
  9. Sten ska tapetsera om och behöver en ny lampa.
    Sten O

    SvaraRadera
  10. Åh vilka fina lampor, vill gärna vara med och tävla! Delar oxå på FB Såklart.

    Lina Söderberg

    SvaraRadera
  11. Kul tävling, jag deltar gärna och håller tummarna
    kram ullah
    hagglundu@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Jag deltar och hoppas att jag vinner. :) :)

    SvaraRadera
  13. Vilka fina skulle gärna vilja ha en lena ring

    SvaraRadera