torsdag, maj 31

Vårt hus





Ser inte så mycket ut för världen, men det är precis här vi bor! Tror nog inte jag visat det förut men tänkte att alla skullen få ta del av att man faktiskt kan bo i ett helt vanligt hus och inte i ett dyrt slott!!! Ha ha! :)) Passar oss perfekt! ;)
Efter gårdagens fotografering och skrattande (åter igen) :) Vilken tur att våra grannar redan vet att dem skulle komma! Kanske lite skumt annars när en fotograf står på en stol och fotar in genom fönstret!!! Ha ha!! :) Helt galet roligt! Reportaget kommer bli något av ett pyssel alà familjen Vernersson! Roligt eller hur!!? ;) Lovar att hålla er uppdaterade om det! :)

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. vilken otroligt fin blogg du har , blir jätte inspirerad :)
    Älskar ditt kök
    Tittar garanterat in igen :)
    Kom gärna o kika in hos mig www.ljuvliga-pasteller.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt! :) Kollar in hos dig på en gång! ;)

      Tjing!

      Kram Bettan

      Radera
  2. Va roligt att du kom in o kikade hos mig :) haha min man håller på att bli galen på mig o mina alla inrednings ideer. Men som sagt han brukar va den stoltaste när det är klart ;)
    Va roligt att du gillade tapeten , det ska bli så roligt att inreda när det är helt klart ( målning kvar ) och där går våra åsikter isär om vad vi ska ha där. Men jag får väll använda min kvinnliga list lite ;) .
    Kommer absolut följa din fina blogg kram Erica

    SvaraRadera
  3. Tycker jag absolut Erica, kvinnlig list är vi alla tjejer bäst på! ;) ha ha! :) Tittar in till dig med snart! :))

    Kram Bettan

    SvaraRadera