torsdag, juli 19

En härlig dag i Dalarna! :)

Jag och Susanne Kings

Anki tittar runt på den fina loppisen

Susannes vackra hem

Lager 157





Tidigt igår drog jag och ANKI/LILLBOVILLAN på vår årliga Dalartur! Som vi så fint kallar det! :)) Blev både Falun samt Borlänge som vårt största mål gick mot. Förutom Kupolen då förstårs!!! Som vi bara fick se utsidan av pågrund av brand!! Ja ja fin byggnad! Ha ha!! :)) Vad jag vet så stod den kvar när vi åkte hemåt i alla fall! :))
Det roligaste var ändå besöket till SUSANNE/ME AND ALICE resan gick till! Och självklart tajmade vi in den när hon öppnat sin loppis!!! Wow säger jag bara, vilken loppis! Måste vara den absolut finaste jag sett!! :)) Kan jag varmt rekommendera till er alla!!! :) En go fika hann vi också med i det snyggaste köket/hemmet jag vet!!! Tack Susanne för allt, och en super mysig dag hos dig och din fina familj! :)))
På vägen hem svängde vi in mot Sågmyra och till deras Lager 157. En super snygg byggnad tycker jag! ;)
Och att det faktiskt en gång vart en fabrik gör den bara ännu snyggare!

Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Dalarna är verkligen underbart vackert! Sist jag var där var det bröllop i Sundborn vi besökte, fantastiskt! Och att få besöka Me & Alice-loppisen... Nu blev jag riktigt avundsjuk!:) Gjorde du några fynd förresten?:) Kram

    SvaraRadera