tisdag, juli 17

En vecka med kära återseenden!









Den här veckan handlar om en hel del kära återseenden av vänner för min del! :)) Men redan i början på förra veckan tog jag och Anna en liten dagstur hem till Lisa i vackra Järvsö och hennes fina hem :) Därav tyckte vi att vi lika bra kunde bestämma en liten vinkväll hos Anna också! ;) Jag, Anna och Lisa gick på gymnasiet tillsammans och hade nog en av världens mysigaste klasser! :) Men det knasigaste är nog att vi inte träffats på en fem år minst! så hade det inte vart för att jag av en slump sprungit på Lisa i stan så kanske det inte blivit av ännu! ;) Så nu bär det alltså av mot Bollnäs och Annas balkong!!! :) Blir nog inte något sent för i morgon bär det av mot ännu ett kärt återseende!!! ;)

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kök! Och så mysigt med tjejkvällar:)

    SvaraRadera
  2. Alltid mysigt att träffa goda vänner! Hoppas ni haft det riktigt trevligt. Jag lägger till dig bland mina favoriter om det är okey! Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera